sâmbătă, 12 iulie 2014

Cateva din Vatra Dornei

Sunt in Vatra Dornei pentru un mini concediu. Am cateva chestii amuzante sau interesante de distribuit.
  • Biserica din parcul central este supraetajata. Sunt doua Biserici intr-una, cum ar veni. Intregul arata ca o singura Biserica. In realitate sunt doua Biserici. Una la subsol si cealalta deasupra. Dar ambele sunt destul de incapatoare.
  • O cioara care nu putea sa zboare, umbla pe o alee a parcului. Altele doua o flancau in copacii de deasupra si se manifestau in fel si chip in speranta ca eu nu le voi ataca surata. Ma asteptam chiar si la un atac fizic din partea lor la cat de zgomotos se manifestau.
  • Aici oamenii par mai tineri? Nu stiu cum se face, dar am fost intrebat in doua case de pariuri daca sunt sau nu minor. Si nici nu am fost crezut pe cuvant. Mi s-a cerut si buletinul.
  • Peste tot vezi anunturi de angajare. Asta inseamna ca oferta de munca este mai mare decat cererea, sau ca salariile ar fi foarte mici incat aceste locuri de munca sunt evitate?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea