luni, 7 iulie 2014

Ce zi de nastere am avut si eu ...

E ajunul zilei mele de naștere iar eu fac pregătiri de zor. Am zis sa dau o mica petrecere cu câțiva prieteni apropiați și câteva rude, aproximativ 50 de persoane în total. Sunt plina de energie și zburd de colo colo fără încetare. Am pregătit cu atenție mâncărurile, multe prăjituri, nelipsitul tort și e timpul sa mă aranjez pentru ziua mea...mă imbaiez, manichiurez, pedichiurez. .zz. .și mă bag la somn. Abia aștept sa treacă aceasta noapte și sa mă distrez maximum, am zis ca o sa dansez toată ziua și toată noaptea pe masa, ca doar o data împlinesc 25 ani și vreau sa profit de fiecare secunda, sa profit la maximum. Și se face dimineață, vai o durere crunta de cap mă lovește, frisoane, febra, voce nu am..deci nu cred..așa zi de naștere? Planurile mele presimt ca se duc pe apa sâmbetei.
Bineînțeles ca ajung la medic pentru ca mă simt extrem de rau, abia pot sta în picioare. Nelipsitul consult zice ca am nevoie de o sacoșă de pastile, repaus total, odihna, multe lichide și ceaiuri.
Nu am înțeles diagnosticul, iar pe rețetă nicio șansă. .doar nu eram eu o exceptie și înțelegeam scrisul doctorilor.
Ajung acasă și încep sa trimit mesaje la toți invitații mei ca petrecerea s-a anulat, deoarece sărbătoritul are un început de sfârșit. Mă scuz ca le dau mesaj dar cum voce nu am , alta alternativa nu exista.
Uf ce zi de naștere, în pat, îmbibată de ulei și oțet (leacurile bunicii care îți iau raceala cu mana..cică) și butonand telecomanda. Nu este exact ce imi imaginasem dar dacă gripa a dorit sa mă viziteze fix azi, din 365 de zile, exact azi a trebuit sa vina nu am de ales.
M-am hotărât, în viitor nu mai premeditez nimic, pe loc o sa îmi anunț petrecerea de ziua mea, atunci pregătesc mâncarea, tot. Nu mai anunț cu 3 luni înainte, gătesc 3 zile și când vine ziua cea mare...pa pa.
Cum aceasta zi e compromisa, planurile mele s-au dus și mult visatul meu dans pe masa se lasă așteptat. .poate la anu'..eu mă bag la somn, așa ca noapte buna!

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea