miercuri, 23 iulie 2014

Cea mai buna decizie

Am făcut acum câteva luni o mutare mai ciudata in viața mea. Am cerut sa fiu mutat de la un program de opt ore pe zi la unul de numai șase ore pe zi. A fost o decizie pe care multi dintre colegii mei de serviciu au contestat-o.
Nu intelegeau de ce as vrea dintr-o data sa câștig mai putini bani. Însă scopul meu final era sa castig mai mulți bani dar nu din serviciul de zi cu zi.
Mi-am dorit mereu sa lucrez mai putin la serviciu si mai mult acasă iar acum acest lucru a devenit realitate. Pentru moment castig mai mult din activitatea on-line decat din cea de bucatar la Kfc. Nu știu cat va tine aceasta perioadă,  dar stiu ca decizia inițiala a fost una excelenta pentru mine.
Am mai multe avantaje decât dezavantaje  si cel mai mare dintre ele este timpul liber.  Cu circa 10 ore mai mult timp liber fata de perioada în care lucram cu norma întreaga.
Acum, la trei luni de la reducerea numărului de ore lucrate pentru Kfc, iau serios in calcul varianta de a trece la patru ore pe zi, sau cine stie, poate sa ma odihnesc intr-un concediu prelungit. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea