miercuri, 16 iulie 2014

Nu am chef azi…



Oare cand va veni ziua cand o sa dorm de dimineata pana seara, fara sa stiu de nimeni si de nimic? Oare va exista acea zi? Am obosit, am nevoie de o pauza destul de lunga.
Atatea griji si probleme te obosesc mai mult decat orice munca fizica posibila. Deci azi nu am chef, nu am chef de nimic…de fapt nu doar azi, de cateva zile incoace am aceasta stare. Sa fie “astenia de vara”?
Nu imi doresc decat sa dorm, sau sa stau in pat linisita, intr-un pat imens si pufos, la racorica, cu o muzica in surdina si un pahar cald de lapte.
Ce sfaturi imi dati sa imi revin? Sa imi treaca aceasta oboseala cronica, aceasta stare? Mai am stari de genul, dar de obicei primavara si toamna, niciodata vara, hmmm.
Ieri a fost ziua mea si intamplator am avut si o zi libera de la serviciu dar a fost o zi atat de banala, ca oricare alta. Acum cativa ani abia asteptam ziua mea, petrecereeee, dar acum nimic. O masa in familie si nimic altceva.
Parca ieri implineam 18 ani si parca a trecut de atunci 3 milenii. Ma simt batrana…era atat de frumos in acea perioada si bineinteles ca atunci ne doream doar sa crestem, sa fim mari, independenti, sa fim proprii stapani.
Oare din ce inaintam in varsta devenim tot mai sobri si mai seriosi? Nimic nu ne mai bucura si nu mai suntem incantati de nimic.
 
              Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea