miercuri, 2 iulie 2014

Un nou sezon in Top Eleven

Am mai dat gata un sezon in jocul manager de fotbal Top Eleven. Acest joc se joaca pe Facebook si tinta fiecarui manager este sa castige cat mai multe trofee. Am dat gata pana acum 19 sezoane si urmeaza sezonul 20. In fiecare sezon am promovat si nu am terminat mai jos de locul 5. De data aceasta am prins numai locul doi in campionat, iar in Champions league si in Cupa nu am reusit nimic notabil. Poate sansa imi va surade in sezonul viitor, daca voi reusi sa fac transferuri bune la echipa.



Pe plan financiar stau foarte bine. Am un buget de peste 400 de milioane de euro, ceea ce inseamna ca sunt destul de departe de faliment. Din acest punct de vedere am gestionat destul de bine situatia la echipa si deja am un buget consistent pentru noile achizitii ale sezonului.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea