joi, 31 iulie 2014

Inconjurat de tehnologie

Acum ceva timp am fost plecat la Brasov. Nu aveam prea multi bani la mine asa ca am zis sa economisesc din ei scutind banii pe transport si marind in acelasi timp doza de aventura. Parca e prea simplu sa faci totul ca la carte, sa te urci in tren si sa pleci pe acelasi drum plictistor cu biletul de tren la purtator. Asa ca am ales varianta autostopului. Mai nesigura, dar de cele mai multe ori mai iefina. Zis si facut! Am iesit la marginea orasului pe soseaua de centura, apoi am dat fix in DN 1. Intr-o benzinarie am acostat un sofer de tir pe care l-am rugat sa ma ia cu el daca merge spre Brasov.

- Pai eu merg la Cluj, zice omul. Un om la vreo 35 de ani, putin nearanjat (nebarbierit, nepieptanat) dar cu hainele curate si calcate de parca avea o munca de birou nu una de sofer de tir.
- Haide si urca!
Ma urc usor in tir si imediat ma gandesc ce sa fac. Sa ma descalt? L-am intrebat pe sofer daca este cazul. Cabina stralucea de curatenie si nu voiam sa-i stric ambianta caminului sau mobil. Al doilea lucru care m-a minunat de cum am pasit in interiorul cabinei a fost aparatura din cabina. Era dispozitiv langa dispozitiv si gadget langa gadget, toate instalate si functionale, „inmatriculate” cu stikere pe care scria www.titanicshop.ro . Nu m-am putut abtine sa nu-i admir cabina cu privirea si apoi sa-mi exprim uimirea in cuvinte.

Prin toata cabina erau insirate dispozitive precum, mp3 player, laptop, boxe sateliti, statie emisie receptie pentru tiruri, televizor, camere video de supraveghere, dvd player auto, doua gps-uri doua telefoane si o tableta. Pe langa acestea, omul avea trei tipuri de sisteme de siguranta impotriva hotilor dintre care unul era pe baza de curent pentru orice detectare de spargere a cabinei fara chei sau telecomanda. Eu nu mai vazusem asa ceva si ma minunam ca un copil mic caruia ii arati pentru prima data jucariile pe care si le doreste.

Dupa ce am epuizat o serie de intrebari despre fiecare gadget in parte, nu m-am putut abtine sa nu-l intreb de ce toate sunt inscriptionate cu numele site-ului titanicshop.ro
Mi-a raspuns ca prima sa achizitie, un gps a fost comandat de pe titanicshop.ro si pentru ca a fost multumit de pret si de conditiile de livrare a ramas fidel acestui magazin online. Uite ca am rezolvat si cu curiozitatea asta. Dar surprizele pentru mine nu se opresc aici. La un moment dat omul ma intreaba daca nu cumva sunt pasionat de fotbal si de jocul Fifa. Ii raspund ca am jucat destul Fifa la viata mea dar ca in ultima vreme  nu am mai practicat. Omul opreste tirul in prima parcare, scoate doua joystick-uri si incepem sa ne jucam Fifa.

Nu-mi venea sa cred ca gazda buna de calatorie mi-am gasit si peste ce om pasionat de tehnologie am dat. Nici nu a mai contat ca am luat bataie de 3 ori la Fifa din tot atatea meciuri. Distractia a fost garantata. Si daca nu as fi avut planificata calatoria pana la Brasov, cu siguranta mi-ar fi placut sa merg cu el pana la Cluj Napoca in cabina distractiei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea