luni, 7 iulie 2014

Spune adevarul si fugi…


Un proverb sarbesc zice, “spune intotdeauna adevarul si fugi”. Este foarte adevarat dupa parerea mea.

Este mult mai ok sa spui adevaraul desi apoi o rupi la goana, decat sa fii un mincinos si un prefacut. Mereu am urat minciuna, falsitatea si persoanele cu doua fete. De ce sa minti? Pentru ce? Toti stim ca minciuna are picioare scurte si mai devreme sau mai tarziu tot se va afla adevarul.

Din propria experienta stiu ca minciuna doare mult mai rau, decat adevarul (oricat de greu de suportat ar fi).

Se poate intampla sa o iei pe o cale gresita, sa faci ceva ca nu vrei dar circumstantele si anturajul te obliga, dar important este sa ne revenim la timp, sa ne recunoastem greselile si sa o luam de la zero.

Viata este foarte imprevizibila, daca azi esti sus si puternic, maine poti ajunge atat de jos incat crezi ca numai ai nicio sansa. De aceea trebuie sa fim corecti, sinceri si amabili cu toata lumea, indiferent de pozitia sociala pe care o detine.

Parerea mea este ca nu hainele te fac “om”, hainele te fac doar domn…om te face bunatatea, onestitatea, sinceritatea si modestia.

Hai sa lasam ambalajul deoparte si sa punem accent pe altceva, daca ai haine de firma, 15 case, 35 de masini iar vecinul de langa tine munceste cu ziua, hai sa nu-l indepartam, sa nu il ignoram, om este si el, din acelasi aluat construit.

Hai sa nu ne mai etalam avutiile si sa fim modesti. Poate multi ma criticati pentru ce am scris dar aceasta e pararea mea, nu trebuie sa fiti de acord cu mine. 

Mirela A.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea