luni, 7 iulie 2014

Asesoft - campioana Romaniei si in 2015?

Am scos la vedere fanionul echipei de baschet din Ploiesti. Intamplarea face ca este tocmai fanionul campioanei Romaniei la baschet masculin. Echipa pe care am sustinut-o in ultimii ani nu numai din fata televizorului ci si din Sala Sporturilor Olimpia sau Sala din Brazi. Am fost la meciuri de baschet pe care Asesoft le-a jucat in EuroCup, Cupa Romaniei sau Campionatul Romaniei. Se implinesc anul acesta 10 ani de cand sunty fan baschet. Este posibil sa fie egali cu numarul de ani de cand sustin Asesoftul, daca luam in calcul ca am fost in Sala Olimpia la finala FibaCup din 2005. Aveam si eu cam 16 ani atunci cand abia descoperisem ca-mi place baschetul mai mult decat fotbalul. Cel putin sa-l privesc. Pentru practicarea baschetului la un nivel care sa ma multumeasca, probabil ca ar trebui sa ma mai nasc odata.

Raman totusi un fan al acestui sport si apoi un fan al echipei din Romania care ne tot face mandri de existenta sa in Ploiesti: Asesoft. Iubesc aceasta echipa si chiar daca nu stau in galerie, nu inseamna ca nu o sustin de oriunde m-as afla in tribune. A nu se intelege ca am ceva cu galeria. Doar ca traiesc mai frumos fiecare meci vazut din afara galeriei.

Revin la fanion, pe care l-am „updatat” la noile performante baschetbalistice. Iata ce a iesit:

Poate ar trebui sa mai trec pe el si trofeul castigat de piticii Asesoft la Babybaschet. Si probabil ca ar trebui sa mai trec pe el si anul 2015 in dreptul titlului de Campioana Romaniei? Ce ziceti? 

Un comentariu:

Spune-ti parerea