marți, 27 mai 2014

Am nevoie de o bicicleta!

A venit vara si m-a lovit un dor de duca nemaivazut. M-as plimba un pic prin judetul meu frumos (Prahova) si pentru asta am nevoie de un mijloc de transport. Nu sunt fan autoturism personal, dar sunt fan-miscare. Mi-ar prinde bine o bicicleta si poate o obtin din partea cuiva care nu o mai foloseste. Daca nu fac rost de una sa fie a mea, poate macar imprumut. As si cumpara una, dar ma tem ca vara asta este cam aglomerata din punct de vedere al investitiilor pentru mine.



Lansez asadar o rugaminte si o cerere totodata:

Mi-as dori o bicicleta de imprumutat sau de cumparat. 

  • Daca imi imprumuta cineva una, ne intelegem cumva asupra termenilor imprumutului.
  • Daca imi vinde cineva una, mai mult de 200 de lei nu-mi permit sa dau pe ea.
  • Daca vrea cineva sa-mi doneze o bicicleta, atunci este si mai bine.


Oricare dintre variantele de mai sus mi-ar conveni pentru acest moment. As prefera o bicicleta tip MTB pentru ca am de gand sa fac drumuri ceva mai off-road, insa nu spun nu nici altor tipuri de biciclete.

Nu ma judecati, nu ma criticati, dar poate doriti sa ma ajutati prin distribuirea acestui mesaj mai departe in lista voastra de facebook. Poate se gaseste cineva care nu mai are timp sa foloseasca bicicleta sau are una in plus. O primesc sub orice forma in situatiile descrise mai sus

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea