marți, 27 mai 2014

Cosul de vis. Baschet de poveste.

Un cos care nu mai are nevoie de nicio prezentare. Dar un cos care poate spune o intreaga poveste.



Povestea cosului de mai sus este una simpla, dar cu un impact puternic pentru fanii Asesoftului. In anul 2011 se intampla ca U Mobitelco Cluj sa ajunga in finala Ligii Nationale de Baschet. Era meciul cu numarul 6 si clujenii conduceau cu 3-2 la general in finala contra echipei Asesoft Ploiesti. Asesoft ar fi putut duce in prelungiri acel meci care era la egalitate 61-61 cu doua secunde inainte de finalul regulamentar al celor 4 sferturi. Tyler Morris este insa jucatorul care la acea vreme a facut un cadou nesperat fanilor si le-a alungat orice umbra de indoiala ca U Cluj va castiga trofeul. Aruncarea de trei puncte, realizata din propria jumatate o puteti vedea mai jos:



Iar acum revenim in prezent. Suntem in semifinala LNB. Asesoft contra U Cluj. Meciul 5 decisiv pentru calificarea in finala. Ne-am chinuit la prorpiu sa ajungem aici in meciul decisiv, dupa ce Clujul a avut un joc splendid in toate cele patru meciuri. Meciul se afla la final si suntem la cateva secunde de castigarea semifinalei. Suntem in finala, dar Adamovici vrea mai mult. Adamovici mai vrea o ultima aruncare pe care o executa de la doi metri de propriul panou. Timpul expira dar mingea se afla in aer. Parca suntem intr-un meci de baschet al unui scenariu de film, atunci cand cel mai mic jucator de pe teren arunca si inscrie nesperat. Mingea pluteste in aer, loveste panoul si intra in cos. O sala intreaga explodeaza de fericire, desi calificarea era adjudecata si fara acest cos incredibil. Iata ca a venit vremea razbunarii. Ne-am razbunat pe ardeleni pentru titlul luat acum 3 ani. Le-am platit cu aceeasi moneda si de data aceasta chiar pe terenul nostru.

Credeti ca este o simpla coincidenta? Eu cred ca este mai mult de atat. Am avut acelasi adversar, am avut un cos de la mare distanta inscris, a fost un cos prin care ne-am luat revansa si morala si cum mai vreti voi. Cred ca cineva a facut cartile in asa fel. Nu prea cred in aceasta coincidenta.

Ce spuneti?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea