joi, 22 mai 2014

Telefonul imi joaca feste

Toata lumea ma intreaba cand ma vede cu telefonul in mana:
- Ce model e?
- Habar nu am, un Orange nu stiu de care!
Dar ce ma, am un ozn in mana de e atat de interesant? E un smartfoin, la naiba, e un telefon care pe deasupra se mai si stinge cand stau pe net. E genul ala de intrebare atunci cand vezi pe cineva cu un caine:
- Nu va suparati, mușcă?
- Pai mușcă si el ca doar nu e țânțar sa sugă!
Asa si cu telefonul, parca ar mai conta ce model e si ce stie sa faca acum cand toate arata la fel si cam toate fac aceleasi lucruri.



Si va spuneam ca telefonul meu are o problema. Se tot inchide cand stau pe net. Am aflat si eu azi exact ce model este. Chiar nu stiam, desi il am de un an. E un Orange San Diego, AZ 210b si mai are vreo doua trei nume, in functie de zona geografica in care este distribuit. Este primul telefon dotat cu procesor Intel, destul de smecher cu 16 GB memorie interna si 1GB RAM. E piesa de telefon, dar al meu are niste probleme. De fapt seria din care face parte are niste probleme. Nimic nou nici aici. Toate telefoanele au niste probleme.

 Carcasa este din plastic. Un plastic foarte prost care crapa mai tare si mai tare pe zi ce trece, fara sa-l fi scapat jos vreodata. Androidul nu prea poate fi updatat. Am tot cautat in tot internetul si nu am gasit nimic relevant. O legenda spune ca se poate reinstala Androidul pe el dar nimeni nu a obtinut rezultate pozitive in urma update-ului. Acum al meu se mai si inchide si tocmai acesta era motivul pentru care voiam sa-i fac update sistemului de operare.

Nu am reusit, insa am stat si am urmarit timp de o ora un videoclip pe net. In tot acest timp telefonul nu s-a inchis. Nu i-am facut nimic, pentru ca nu am reusit sa gasesc nimic. Ceea ce inseamna ca s-a speriat de intentia mea de a-l bibili si si-a revenit. Altminteri s-ar fi inchis cum ii era obiceiul, dupa numai 5-6 minute de stat pe youtube, facebook sau alte aplicatii.

Voua vi se stinge telefonul asa din senin?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea