miercuri, 21 mai 2014

800

Am ajuns la 800 de articole publicate pe acest blog. 800 de postari in 5 ani, zeci de ore de scris intens, zeci de idei de articole. Am scris amintiri din copilaria mea la tara, am scris despre stiri mondene si mondenitati, despre baschet, fotbal sau tenis de camp. Am scris poeziile compuse de mine si povestile inventate pentru diferite concursuri. Am scris articole pentru care am primit bani dar am facut si reclama gratuita si in mod benevol unor produse sau servicii care merita asta. Am incarcat zeci de imagini si fotografii facute de mine si am dat share unor videoclipuri care mi s-au parut mai interesante.

Am ajuns la 800 de articole si nu vreau sa ma opresc aici. Este blogul meu de suflet pe care nu mi-as dori sa-l pierd, indiferent daca voi continua sa scriu sau nu aici pe viitor.

Va multumesc celor care ati comentat cel putin o data pe blogul meu pentru ca astfel am acumulat 1243 de comentarii pana in acest moment si datorita voua am simtit nevoia sa mai scriu. Le multumesc tuturor vizitatorilor mei, indiferent de motivul pentru care au ajuns pe una din paginile blogului si sper ca au gasit de cele mai multe ori ceea ce cautau.

Si pentru ca mi-a fost foarte drag primul articol, vi-l mai impartasesc o data:

3 ore, 20 de minute, cateva secunde si 300 de metri garduri

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea