miercuri, 21 mai 2014

Capsune cu aroma de capsuna

Astazi am mancat niste capsune d-alea frumoase ca in desene. Atat de frumoase ca ai impresia ca sunt de plastic. Dar daca pe-aafara e vopsit gardul, inauntru-i leopardul. Cam asa spune o zicala. Capsunele astea pe care le-am mancat eu azi, cumparate din piata, nu au niciun gust. Ba pardon! Era binisor sa nu aiba niciun gust. Ba chiar au un gust care nu-i deloc acela pe care-l asteptam eu.

Ce concluii ar trebui sa trag de aici?
Mi-am pierdut gustul?
Am mancat eu cand eram mic capsune cu gust de altceva?
Gustul capsunelor de acum 20 de ani era mai bun datorita vreunor substante injectate in ele?
Capsunele de acum au gustul corect, adica unul mai prost decat apa calda de la robinet?

Nu stiu ce sa mai cred. Cert e ca o capsuna cu gustul de capsuna pe care-l stiu eu din copilaria mea, am mancat ultima oara la mine la tara. Erau niste capsune mai pitice cu forme mai ciudate dar cu un gust deosebit.

Oare copiii din generatiile de acum cunosc adevaratul gust al capsunelor sau gustul de capsuna il cunosc exclusiv din aromele iaurturilor sau a altor alimente cu arome de capsuna?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea