miercuri, 21 mai 2014

Asesoft Junior angajeaza in Ploiesti

Asesoft junior are nevoie de antrenori. Se vede treaba ca tot ce se intampla acolo e si serios si se vrea a fi un proiect pe termen lung. Cerintele nu sunt foarte mari pentru a deveni antrenor la Asesoft Junior, dar cei ce vor fi alesi trebuie sa aiba cunostinte baschetbalistice, sa iubeasca acest sport, sa aiba timp disponibil pe care sa-l dedice perfectionarii, studii minim liceale si sa fie serios in ceea ce va face.

Atat de tare mi-ar placea sa am acest job, incat regret faptul ca nu am descoperit baschetul in copilaria mea. Acum nu se prea lipeste de mine, desi imi place sa urmaresc meciuri de baschet feminin sau masculin din orice liga din lume. Ma uit la meciuri de baschet de fiecare data cand am timp si prind o transmisiune live pe net sau pe tv.

Daca ar fi sa antrenez si sa fiu si platit pentru asta, atunci as crede ca visez cu ochii deschisi. Ce pot sa spun? Mi-as dori sa am acest job, dar faptul ca nu prea stiu sa practic acest sport imi taie aripile.

Totusi cei care au cunostinte baschetbalistice de nivel mediu sau avansat si vrea sa devina antrenor la grupele de juniori ale Asesoft Junior trebuie sa trimita CV-ul la adresa contact@asesoftjunior.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea