miercuri, 21 mai 2014

Servicii dentare de calitate in Targoviste

Nu am reusit sa ma tratez de frica de dentist. In continuare merg la dentist numai pentru interventii ce nu suporta amanare si de fiecare data ma fac mic in scaunul stomatologului. Totusi atunci cand merg la medicul stomatolog am grija sa fie un cabinet de incredere. De obicei un cabinet bine pus la punct si cu investitii serioase, iti poate asigura servicii de calitate daca nu te scapa si de teama interventiilor.

Acum nu toate interventiile sunt dureroase, dar chiar si asa pe mine tot ma ingrozesc. Cristi, e un prieten de-al meu si imi povestea ca atunci cand a avut probleme cu dantura a cautat un cabinet unde sa-si poata pune coroane dentare in Targoviste. L-a gasit! Targoviste Dental Center i-a asigurat un tratament care i-a oferit siguranta. Interventiile l-au ajutat sa zambeasca mai mult imediat dupa finalizarea lucrarii. Asa mi-a spus sa merg si eu acolo ca medicul stomatolog care i-a lucrat dantura, are mana fina si tine la siguranta clientilor.



Dar cum sa merg eu la o albire, de exemplu, daca inca nu ma doare nimic? Trebuia sa fac si albire si detartraj si tot ce mai era nevoie acum doi ani cand am avut cateva interventii. Dar nu am mai ajuns la un moment dat la programare si acum am nevoie de o noua motivatie ca sa reiau interventiile. Ar trebui sa ma mai doara bine de tot dantura ca sa merg din nou la dentist. Ca daca ajung pe scaunul acela rece si simt mirosul acela de medicamente al cabinetului, sigur apelez la rezolvarea mai multor probleme. Ca probleme am si eu cum au multi oameni, care la fel ca mine au o mare teama de dentist.

Asa ca eu va incurajez sa mergeti la cel mai bun cabinet, la cel mai bun medic, la cea mai frumoasa asistenta, sau la cel mai ieftin stomatolog, numai sa mergeti, ca rau e sa ai probleme cu dantura pe care trebuie sa le tratezi de nevoie. Pe cand daca mergi la stomatolog atunci cand ai un inceput de carie sau alte probleme minore, pe langa faptul ca vei plati mai putini bani, vei scapa si de durerile cauzate de inflamatii, carii in stadii avansate, gingii sensibile, sau alte probleme de acest gen.

M-am dat prea mult la vorba despre carii si dinti, ca mi-am adus aminte de Codruta. E medicul dentist care mi-a facut doua lucrari foarte faine la dantura. M-a durut de durut, pentru ca una din lucrari a fost cat pe ce sa dea in extractie, dar la a doua lucrare nu am simtit nicio durere. Are mana usoara totusi si stie sa vorbeasca cu pacientul. Cine stie cum ma gandesc intr-o zi si ma duc sa ma mai trateze putin.... Macar de as avea curajul asta...


Un comentariu:

  1. Nu stiu de ce, nu stiu de unde, dar si eu am o teama de dentist si, chiar trbuie sa-l vizitez ...

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea