joi, 8 mai 2014

Se poate un masaj va rog?

Na ca mi s-a intamplat si mie! Eu care nu cred ca sunt in stare sa imbatranesc atat de repede. Se vede treaba cum ca inaintez in varsta. In fine, nu stiu daca sunt rau cu mine sau nu, dar azi, cum mergeam eu voios la serviciu (voios pentru ca intram la o ora mai decenta decat cea la care trebuie sa te trezesti odata cu gainile), am inceput sa urc treptele din pasaj doua cate doua, cu saritura inalta, ca doar am trasaturi atletice. Si spre sfarsitul lor am simtit un "trosc" in mine, la nivelul pieptului. Cu raspundere in spate, unde parca ma lovise cineva. Nu am dat mare importanta , desi ma jena cam tare. Asta pana cand am simtit nevoia unui masaj. Masaj pe care nicio colega nu a vrut sa mi-l faca. Pai bine mai fetelor, colegelor, sa nu va ajutati voi colegul la necaz? Toata ziua m-a durut spatele si parca si acum ma mai doare, motiv pentru care trebuie sa caut alternativa. O zi de relaxare parca nu strica, avand in vedere ca am tot muncit in luna aprilie. Acum culeg roadele muncii si ma bucur de mai multi bani decat speram.
Si ca sa fie si mai ok, merg la masaj erotic oameni buni, ca asa merg oamenii care muncesc mult si se respecta. Stiu eu un salon masaj erotic numai bun pentru ce imi trebuie mie. Un masaj revigorant mi-ar trebui, care sa ma faca macar sa uit de durerea de spate daca nu sa mi-o faca sa dispara de tot. 


Am totusi o problema cu masajul erotic, asa cum am cu masajul in general: imi creaza dependenta! Asta inseamna ca trebuie sa imi fac rezerve de bani in caz ca devin dependent. Nu ca ar fi ceva rau in a te lasa mangaiat de cele mai bune maini din domeniul masajului erotic, mai ales in cazul in care este facut si de cele mai frumoase fete. Ahh numai bun un astfel de leac la durerea mea de spate. Pai nu sunt liber in weekend? Pai sunt liber, asa ca am sa fac tot posibilul sa ajung la sedinta de masaj mult dorita si bine- meritata. 

Si cand ma gandesc ca acum cateva luni mi s-a propus sa merg gratis la masaj erotic si eu am refuzat, parca regret un pic. Numai ca atunci nu ma durea spatele si nu gaseam timpul necesar sa ajung la salonul de masaj erotic. Oricum ar fi, am sa va spun peste cateva zile care a fost senzatia unui prim masaj erotic, ca de masaj am mai avut parte, am si facut, dar din categoria erotic nici nu am facut si nici nu mi s-a facut vreo data. Iar daca am sa ador momentul, promit sa fac cinste cu o sedinta de masaj erotic in acelasi salon si facut de aceeasi fata. Ca doar nu voi lasa sa se risipeasca un talent si o indemanare care m-ar face pe mine sa tanjesc dupa urmatoarea sedinta. Ar fi un fel de share pe facebook sau precum o recomandare, cum doriti sa-i spuneti. 

Merg acum sa ma odihnesc putin, ca am de recuperat multe ore de somn si nu as vrea sa adorm pe masa de masaj, chiar in timpul masajului. Este bine sa ai ochii larg deschisi atunci cand o domnisoara draguta te mangaie de zor. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea