sâmbătă, 3 mai 2014

Primiti cu tigara electronica?

                 In ultimele saptamani am tot vazut oameni fumatori de tigara electronica. Nu am fost fumator niciodata nici macar de ocazie. Dar imi place cand vad oameni care vor sa renunte la fumat. Multi o fac trecand prin etapa de tigara electronica drept inlocuitor de tigara normala. Chiar azi am vazut doi oameni tragand din tigara electronica. Unul dintre ei imi e amic, fost coleg de scoala. Era in parcare cu tigara demontata.
- Ce faci Ionut?
- Ma ocup de intretinerea atomizorului Kayfun.
                Vazusem eu ceva pe  blogul lichid tigara electronica despre asta, acum vreo doua zile cand am primit un colet. Curierul avea intr-o mana coletul si in cealalta tigara electronica si pixul. Asa am dat de acel blog, incercand sa ma documentez putin despre tigarile electronice. Mi-a mai explicat si Ionut azi despre ce este vorba si despre modul cum functioneaza o astfel de tigara. Am vrut si eu sa trag odata sa vad ce si cum, ca la urma urmei nu e o tigara din aceea care nu-mi place mie. Nu mai avea baterie, asa ca am lasat experienta asta pe o data viitoare. Cand am sa trag un fum sau doua am sa revin sa va spun cum a fost. Pana atunci, sper sa va lasati de tigari cu sau fara ajutorul tigarilor electronice.

2 comentarii:

  1. Mie mi se pare totusi lipsa de bun simt sa stai 24/24 tragand din tigara peste tot... Ideea, adica imaginea ramane aceea de fumator si nu-mi place deloc sa-i vad langa mine, la ore, tragand cu satisfactie. Acum na, poate ca sunt eu prea radicala :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) esti nemaipomenit : deci apreciezi cand oamenii se lasa de fumat, insa inchei spunind ca o sa tragi si tu vreo 2 fumuri.
    Acum eu stiu ca de fapt curiozitatea e o motivatie puternica, dar eu mi-s altfel. Hai ca era sa fac o comparatie indecenta, mai bine spun doar ca daca am o anumita repulsie fata de un anumit lucru, atunci n-am nici macar curiozitatea de a-l incerca.
    Mie tigarile fumate in public imi induc reactii agresive, nu pot spune aici cum i-as arde cu tigara pe aceia care ma obliga sa fumez si eu odata cu ei. :)
    Insa despre tigara electronica am citit anul trecut ca studiile au aratat niste riscuri mai mari decat in cazul tutunului. Era un articol chimico=medical, asa ca n-am inteles mare lucru din el.
    Si nici nu stiu daca studiul nu era finantat de vreun British AMerican Tabacco ;)
    Dar dintre ce am mai auzit de la cei ce au recurs la tigara electronica , cica dezamagirea a fost mare, ca n-are gustul ala de mizerie pe care-o introduci in tine prin tutunul clasic, deci multi au revenit la vechiul narav. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea