joi, 22 mai 2014

Bormasina de dimineata

De dimineata o bormasina mi-a sticat somnul. La ora 8:00 inainta de zor intr-un perete, cine stie pe la ce vecin harnic. Nici macar nu m-am suparat pe harnicia lui, dar somnul tot mi l-a stricat. Acum il iert ca macar de o perioada s-a mai linistit atmosfera in blocul meu. Daca in ultimii vreo 5 ani se tot muta cate cineva, iar cel care ii lua locul facea cate doua saptamani de modernizari, acum se pare ca linistea s-a asezat si in blocul meu.




Astazi sper sa fi fost o lucrare scurta si sa nu ma mai deranjeze si in zilele viitoare. Cel putin nu la prima ora, ca e destul de enervant sa te trezeasca zgomotul unei bormasini, mai ales atunci cand vine de la altul.

Se stie ca la romani treaba cu bormasina e virala. S-au facut si reclame pe tema asta, asa ca nu trebuie sa ne mai mire deloc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea