joi, 29 mai 2014

Remy in doi

Hello! Ieri am avut o zi libera si mama a vrut sa jucam remy in doi. Am acceptat pentru ca nu mai jucasem de multa vreme si pentru ca stiu ca ii face placere sa joace remy. Am batut si de aceasta data destul de detasat. I-am invatat strategiile si castig mai mereu jocurile impotriva ei. Jucam varianta aceea pe etalate cu punctele numarate si adunate la sfarsit.

Ieri am avut un joc mai mare in care am facut 375 de puncte, dar ea cu numai 15 piese a facut 325 de puncte. A fost un joc in care eu am tot rupt cartile de jos, am tot facut formatii si le-am etalat, dar valoarea lor a fost mica la final in raport cu numarul pieselor. Piesele cu valoare mare s-au inghesuit pe tabla ei, astfel ca a facut un scor mare cu un efort minim.

Voi ce jocuri mai jucati in familie?

Un comentariu:

Spune-ti parerea